Varför inte..

låta mig få visa vilken laglydig person jag är? Hur duktig jag egentligen är? Åkte in med SJ idag till Katrineholm eftersom bilen står på verkstaden. Dock är det värsta jag vet när man åker tåg och det inte kommer någon konduktör. Då kan man ju lika gärna strunta i att köpa biljett, även om det är frågan om småpengar, eftersom man ändå inte blir kollad. Bortslösade pengar.
Däremot skulle jag aldrig kunna, som ett par vänner kan göra ibland, smaka en vindruva eller dyl i en affär. Det känns helt fel och orätt. Dubbelmoral..?  

Ja, måhända. Men i framtiden kräver jag att bli kollad!

Så länge jag har en biljett.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Enormt tråkig du är! 1600talet eller?

2011-02-25 @ 00:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback