Kontrast

Jag kan inte påstå att dagen har varit fullpackad av saker.

Igår dock, var det lunch med Petra. Efter det plockade vi upp Albin och Emelie för en äventyrsresa till Eskilstuna för att köpa en gps och en Gamecube. Albin köpte dessutom ett par strumpor och jag en ny bilstereo. Fick en GC gratis av butikschefen inne på Game eftersom den ändå var avskriven. Äntligen har man fått ut något av att man traskade på 21:an i 1½ år..
Efter det blev det tacos, kortspel och kaffe/läsk hemma i Flen. Kvällen avslutades med en totalt galen bilfärd.
För första gången någonsin fick jag möte i motsatt riktning i en rondell. Då var jag glad att klockan var för mycket för gamla pensionärer och annat folk att köra bil. Och att Petra har en liten liten bil.

Har förövrigt kommit tillbaka lite i Betapet. Ringrostig kanske, men är man tillräckligt uppmärksam så kan det lösa sig ändå.

Nu är det sömn som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback