Starl.... aiiiight

Det går segt. Verkligen segt. Uppdateringarna var tänkt att komma i smattrande fart, efter det förra stora uppehållet. Men så blev det inte. Egentligen finns det väl hur mycket som helst att kunna skriva om, men kanske inget som kan vara av intresse för nån att läsa. Eller jo det kanske det är, men ändå. Hur som haver, ett fint litet inlägg om en viss resa kommer att komma ganska snart förvisso. Oh yes indeed it will. Och andra inlägg också såklart.
 
Eftersom jag inte visste innan den här månaden började att jag skulle få en heltidstjänst som elevhandledare på skolan så bokade jag upp varenda fredag för pass på Starlight i K-holm. Mycket dumt. Mycket mycket... mycket dumt. Jag hatar ju stället liksom. Knappt något folk som kommer dit, och dem som kommer dit är stammisarna. Skulle nästan betala för att slippa åka dit.

Jo ikväll skulle jag fanimej göra det.

Om någon vänlig själ inte har något att göra under kvällen, eller åtminstone har 20 sekunder över, släng iväg ett sms till mig, det skulle göra min kväll absolut. Då slipper åtminstone en av vakterna på stället stå och självdö av tristess.


Hurra och over 'n out!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback