Typ äntligen.

Ibland önskar jag att jag var aningen mer vuxen. För då spelar man inte datorspel kanske? Eller ja.. om man bara gör det vid enstaka tillfällen så kanske det inte räknas. Strunt samma, saken var den att för ett par dagar sedan satt jag och letade efter en startfil, hittade en, laddade ner, startade den och 30 sekunder senare lägger webbläsaren ner, felmeddelande kommer upp och jag kan inte starta om läsaren. Virus, lyckat värre. Eftersom datorn dessutom jävlades med ip-adressen så ringde jag tekniska supportern, och efter en del test kom han fram till att det var det mitt nv.kort som pajat. Bara att köpa nytt. Trodde han! Ha!! Efter lite nödvändig backup så blev det en fullständig formatering av datorn och nu spinner hon som en tyst katt och funkar som förr. Hell yeah!

I lördags var min vän Evelina och jag ute på Amazon, tillsammans med Kalle & co som vi sammanstrålade med på vägen dit. Det var inte så mycket folk där, men det var trevligt ändå. Och det var kul att träffa E också, eftersom vi tyvärr inte ses särskilt ofta nu för tiden. Söndagen blev en låååång jobbig dag, och det kändes att man verkligen är ovan vid festande. Blir nog bara mellan sex - tio ggr/år.

Lagom? Vem vet.

Kommentarer
Postat av: Petra

Min nyutnämnda sjukgymnast från helvetet, vaden känns rätt bra. Jag återkommer med fler upplysningar efter träningen.

Jag tycker 6-10ggr är rätt lagom, är evinnerligt otaggad inför allt vad fest heter numer.

2007-12-05 @ 17:36:02
Postat av: Albin

Omm du frågar mig så låter 6-10ggr som en vettig veckoranson! Im gonna fight for your right to party!

/Dr.A

2007-12-08 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback