Träning.

Nu känns det som att man börjar komma i form igen.

Var och fixade ett halvårskort på Power Gym i går. Stolt som man var så skulle man ju självklart in och träna så fort man lämnat över pengarna. Det blev med blandade känslor jag lämnade gymmet.
Kändes skönt att komma igång igen, men bra mycket tråkigare att man tappat runt fem till tio kilo i övningarna. Men man väl inte heller förvänta sig så mycket annat med ett uppehåll på drygt två månader. Får vara glad att det finns något som heter muskelminne.

Men det känns redan nu att styrketräningen tillsammans med Wing Chun, som även innehåller väldigt mycket kondition/uthållighet/styrka, kommer att få kroppen i trim.
Så därför har jag bestämt mig för att komma i absolut toppform.

Kan sätta 1/6-07 som mål. 
Ska väl inte vara helt omöjligt.   

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh jag har en toppidé.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback