Slutet av dagen

Samma visa igen. Sjukt trött men sitter ändå framför datorn. Varför bryta en tradition?

Idag så blev det, efter jobbet, grillning och Ölspelet framåt kvällen med syster, Petra Albin och Jonsa.
En avslappnad och skön liten tillställning med andra ord.
Fick i present av Jonsa och Albin, vet dock inte vem som hade köpt vad, ett par röda solglasögon och cd-skivan Nu Ska Vi Sjunga. Kände förvisso inte ens igen hälften av låtarna, men kul var det ändå.
Petra hade lyckats hitta en leopard-färgad sopkvast som jag fick. Har faktiskt testat den och insett att jag kommer att städa minst sju gånger så snabbt med den.
Av lillasyster fick jag gardiner till vardagsrummet och en matta, och av föräldrarna/släktingar så blev det pengar till saker som jag behöver till lägenheten.

Kan inte komma på ett bättre ord än tack till alla!
 
Dagen i sig har faktiskt varit väldigt rolig. Att jag sedan är 24 nu istället för 23, visst, men jag lär väl inte märka någon större skillnad ändå.

Hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback