"Hej, ursäkta men är du somalie?"

Den frågan fick jag på Statt av en person, och jag svarade självklart nej, det skulle ju knappast heller finnas någon anledning att ljuga om det. Men när personen sedan påpekar, som dessutom själv är en somalie, att han tycker jag ser ut som det så blev jag faktiskt lite fundersam. Jag har absolut inget emot de som kommer därifrån eller någon annanstans i världen heller för den delen, men ändå, så ser jag väl knappast inte ut ändå?


Apropå ingenting, nu har klockan dragits tillbaka en timme.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Alltså jag tycker faktiskt att du är lite lik. Men personen i fråga kanske inte såg din näsa då hade han väl frågat om du var turk. haha

Postat av: Pillan

Jag och Petra diskuterade igår att vi tycker att du ser väldigt indisk ut, medans Emelie inte alls ser ut så. Vad hon ser ut som kom vi inte riktigt fram till, troligtvis väldigt utomjordisk dock!

2006-11-19 @ 12:51:17
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: David

Ser jag väldigt indisk ut? Det förklarar nog ett och annat. Nej syrran är lite svårare, men jag lutar ändå mer åt att hon har en neger-look än en indier-look.

2006-11-20 @ 00:36:08
Postat av: Pillan

Ja, sant, mer neger-look på henne än indier. Men Petra och jag såg indier på tv, och då tyckte vi att du var väldigt lik dem! Vilket iofs inte är så konstigt! :)

När blir det skissa och gissa?

2006-11-20 @ 09:33:39
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback