DJ Sleepy

Ledig fem dagar, vilket inte är helt fel. Ska bli så skönt att få sova ut ordentligt, för de två senaste dagarna har jag fått way too lite sömn. Känner mig inte så överraskad av att jag längtar till lite svalare dagar nu. Känns som att jag har fått rejält nog av den här värmen. Har lite svårt att förstå mig på folk som gillar när det är så här äckligt varmt. Lagom är väl oftast bäst? Vad är det som är så underbart med att inte kunna gå utanför dörren utan att nästintill smälta ihop till en liten svettpöl? Det är en fråga som jag har undrat länge över. Så om någon känner för att svara på den frågan så gör gärna det, så slipper jag gå i ovisshet.

Var på fest hemma hos Evelina och Micke igår, med alla gamla nära och kära vänner. Lite otur i början med vädret dock som inte var med till 100%.Men det blev fint till slut det med. Det enda som var lite mindre roligt var att man skulle upp och jobba idag. Så det blev att ta det väldigt lugnt med alkoholen.
Men å andra sidan, hur skönt är det att vakna upp med baksmälla och sen gå till jobbet?
Det är väl förvisso aldrig skönt att vakna bakfull överhuvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback