En liten filmkväll.

Den här dagen har avslutats med film med lillasyster och Petra. Meningen var att vi skulle se Saw 3, hittade den (trodde jag) på DC och tyckte den var värd att laddas ner. När vi väl skulle kolla på den visade sig dock vara en helt annan film än vad som stod som titel, Tror den hette Alone In The Dark, någon sorts actionfilm. Totalt besvikna blev vi alla tre, dessutom var den inte ens särskilt bra, så det fanns bara ett alternativ; fixa ner den riktigt Saw 3. Tyvärr blev det lite sent och jag tror alla hade lite svårt att hänga med i handlingen. Tyckte personligen den var okej sådär men knappast läskig, aningen besviken på det faktiskt.

Andra dagen på rad jag skriver inlägg om filmer. Börjar jag bli en filmnörd kanske?
Tror inte det, men det är ändå ett bra tidsfördriv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback