Utmaningen.

Bättre sent än aldrig sägs det. Jag fick för en sisådär två tre månader sen, en utmaning av Petra att skriva saker jag är bra på. Det har inte blivit gjort än. Men nu är det väl dags då.
Känns lite smått jobbigt på nåt sätt. Men strunt samma!


Dessa saker är jag bra på

Gitarr. Efter 14 års spelande så får jag nog anse att jag faktiskt behärskar instrumentet.

Engelska. Vet inte varför, men det språket har jag på nåt sätt lätt för. Kan det vara allt tv-tittande kanske?

Rubrik för denna vet jag inte, men jag har hursomhelst lätt för att behålla lugnet och inte brusa upp. Har faktiskt aldrig blivit arg. Bara mer eller mindre upprörd.

Laga mat. Är det kul så är det. Att baka till nåt gott ingår väl också på ett hörn. Det gör mig dock inte till nån sorts hemmafru bara för det.


Då var det gjort. Listan blev inte lång, men jag är glad att det blev fyra punkter åtminstone. Om nu någon skulle läsa det här och undra om det inte finns något mer så kan jag skriva svar på det nu lika gärna.
Nej. I övriga fall så är jag antingen en medelmåtta eller fruktansvärt värdelös.


Så Petra, om du läser detta så ser du att jag antog utmaningen till slut iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback