Flytta..

Lagom låg musik i bakgrunden och samtidigt några minuters ägnande åt bloggen. Det är vad som händer. Ganska avslappnande faktiskt. Behövligt med andra ord. 

Börjar känna lite tvivel till att flytta. Visst är det bättre att spara in pengar och restid. Men sen då? 
Att leva som en annan eremit känns inte alltför lockande, för antal personer jag känner där är närmare noll än fem, och att de skulle ha tid eller lust att hitta på nåt är ju inte att ta för givet.
Å andra sidan vet jag inte om det finns så mycket i Flen som skulle kunna leda till nån sorts personlig utveckling, för nu har jag stått på exakt samma punkt i hur många år som helst utan någon ändring ö.h.t.

Just nu känner jag för att säga upp mig från jobbet och bara skita i allt. Allt. Varför inte? Om man bortser från att pengarna skulle ta slut så. Skita i allt och bara vara. Vad vet jag.


Kommentarer
Postat av: Martin

Ta det inte så hyperseriöst! Du kan ju flytta tillbaka till Flen på nolltid om du vill. Jag har ju fått lägenhet också, men till och från vill jag stanna där jag är just nu. Har det bra med Åsa här - men just som du sa, "personlig utveckling", är viktigt. Man måste våga till lite chanser och prova på saker i livet. Annars är det risk att man missar saker som är bra eller bättre. Gambla lite vetja!

2006-08-16 @ 11:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback