En resumé av helgen

Var några dagar sen det blev nåt skrivet här. Jag gör en kort sammanfattning:
I fredags var det spelningen på knuttefesten, vilket gick okej. De som lyssnade var så fulla ändå, så de hörde inte de småfel som blev ibland. Blev efter spelningen erbjuden att ev. hoppa in och spela med nåt band från Stockholm som skulle in i studio snart. Men det känns inte alltför lockande att pendla från E-tuna till Sthlm. Nej tack. Lördagen var det jobb på Nyköpingskarnevalen. Söndag i E-tuna igen.

Jag kommer inte ihåg sist jag hade en helledig helgdag. Måste vara minst 2 månader sen, om inte mer. Börjar kännas lite mycket nu. Vore trevligt att göra nåt annat som omväxling. Behöver inte nödvändigtvis betyda ut och festa och dricka och så, jag skulle vara så nöjd med att kolla på nån bra film bara. Med det är inte det ju inte sagt att jag gått och blivit nykterist eller så.

Antar att jag måste styra upp nåt.
     

Kommentarer
Postat av: Sparkle

jag har sett dig i etuna när du jobbar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback