I'm back!

Var det ett tag sedan det blev nåt skrivet här? Nej. Mer åt otroligt länge sedan.
Inte för att jag spenderat mindre tid framför datorn eller så, bara inte haft någon större lust att skriva.
Men sanna mina ord, för nu ska det bli ändring på det! Eller ja.. kan alltid hoppas på det åtminstone.

Var på min första rättegång för 3-4 veckor sen. Gällde fallet som jag skrev om i ett annat inlägg, närmare bestämt "
Ny vecka". Vet inte om han fick nåt straff för det. Kanske skulle kolla upp hur det gick där.
Däremot vet jag nästintill att det inte är den sista rättegången jag lär gå på. 
Det är sånt man får vänja sig vid i den här branschen. 

Har börjat fundera väldigt allvarligt på att börja med någon sorts kampsport. Antingen Wing Chun eller annars kanske Shintai Kempo. Lutar antagligen mer åt Wing Chun då det passar en person som mig själv som är så sjukligt ovig att muskelkramper i hela kroppen infinner sig då jag i min dumhet försöker sparka högre än 50 cm (vad nu anledningen är till att jag försöker med det har jag ingen aning om).
.. Wing Chun innehåller alltså inga höga sparkar för att klargöra det hela, om nu någon inte förstått det.

Denna dag har väl inte vart speciellt speciell annars. Om man nu bortser från kvällens lilla upptåg med Jonsa, syster och Petra. Men det får väl skrivas om efter att Hultsfred vart antar jag.
Men jäkligt kul var det hursomhelst!  


Kommentarer
Postat av: Petra

Sannerligen var den nattens upptåg rysligt roligt. Hoppas du sparade muttern! =)

2006-04-19 @ 16:53:05
Postat av: David

Tror faktiskt den finns sparad. För det där går nästan till historien måste sägas :)

2006-04-21 @ 00:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback