Förvirrad m.m?

Varför måste jag få rätt om det jag från början trodde var fel men som verkade så logiskt att det verkade vara rätt men som i slutänden visade sig att jag hade fel..?
Någon mer än jag som inte är mindre ej förvirrade?

Den lilla bit av lycka jag jag kände för ett par dagar sen har blivit ersatt. Ersatt med bland annat en jobbig känsla av oro, för nu vet jag att träningen kommer att bli mindre lätt att få ihop. Visade sig att tiderna som står på hemsidan inte riktigt stämde. Blev en timme minus än vad jag räknade med.
Så nu återstår det bara att kolla upp hur mycket man jobbar, och se om det lönar sig att köra på Viking, eller om man ska kolla efter nåt gym i E-tuna.
Vilka intressanta problem en annan har va?

Vad som har gjort att man orkat igenom den här dagen har utan tvekan vart vetskapen om att få äta smörgåstårta. Och god var den! Helt okej åtminstone.

Ligger bra till i mitt försök till planering just nu. Om cirkus 10 minuter ska jag, om inte sova, så iaf ligga i sängen och vänta in sömnen.
Go'natt! 

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh smörgåstårta. Dö din jävel! ;)

2006-04-25 @ 23:07:08
Postat av: David

Är du avundsjuk Petra, är det vad du försöker säga? :-p

2006-04-26 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback