Det är något FEL med mig

Dem flesta sjunger säkert någon gång ibland i duschen, och jag är väl inget undantag. Men ikväll kom jag plötsligt på mig själv med att sjunga på en låt som kommer från en serie som handlar om små ponnys, och det är ju bara fel. Kan det vara så att jag nu till slut har förlorat förståndet totalt? Även om jag vägrar skriva namnet på serien så förstår säkert dem flesta vad det är. Den enda någorlunda giltiga ursäkten som kanske går att använda är att lillasyster satt och kollade på skiten när hon var liten och tvingade mig att se den med henne eftersom hon tyckte det var läskigt ibland. Men nja, det är ändå inte okej. Dessutom kan jag texten, inte bara nynna. Varför!?! Och detta erkänner man i ett blogginlägg...





Att ens bemöda sig med att googla fram en bild på åbäket kanske tyvärr är
ett ultimat bevis på att någon bör ringa plingplong-taxin

 

 

Kommentarer
Postat av: Pet

Jag blir med orolig för syster. Rädd? För vad? Den turkosa hästen?

2009-03-17 @ 17:54:52
Postat av: Martin

En kärlek till en rosa häst, som manifesterar sig genom en spontan sång i en dusch, detta är en stark känsla som ligger långt in, måste vara en riktigt djup känsla planterad sedan länge, långt inne i det omedvetna. :)

2009-03-17 @ 18:50:47
Postat av: Evelina

Kul att jag började sjunga på den här låten igår när du var här. Utan att ha läst din blogg :)

2009-03-18 @ 11:56:31
Postat av: Stefan

Haha du får hoppas att dina rivaler i Viking-pokalen inte läser detta!! =0)

Postat av: Emelie

Vad är detta? Tvingade? Jag kollade på den inne hos grannen. Typ en gång kankse två. Men allvarligt David texten, den kan inte ens jag! Fast ja jag kanske tvingade dig att se på skiten men bara för att du 30 min innan hade använt mig som slagpåse i en så kallad David VS mkt liten lillasyster match

2009-03-23 @ 20:38:28
URL: http://negern.blogg.se/
Postat av: Stefan

Men VAFAN David!! Om typ 20 minuter är det EN MÅNAD sen du bloggade sist! Skärpning!

2009-04-15 @ 23:42:52
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback