Vissa saker är man bra på, andra inte

Sådär ja! Sitter just nu och bloggar på nya datorn. Allt, förutom ett slarv som resulterade i ett samtal till supporten, stämde vid byggandet, och nu är jag nog faktiskt relativt stolt över mig själv med tanke på att det ändå var mitt första datorbygge. Nu ska man bara vänja sig vid Vista också.

Var en helt okej dag på jobbet idag. Går lite upp och ner det där. Men på måndag är det dags att ta sig ett snack med stora bossen om lönen min. Se om han kan övertyga mig att skriva på anställningsavtalet. Troligtvis kan han det. Säkert utan att höja lönen också. Han kanske sänker den istället, alternativt tvingar mig att betala tillbaka föregående löner. Skulle ju inte bli så förvånad med tanke på att jag är en loser när det kommer till förhandlingar.

Är åtminstone bra på matlagning, så nu får det bli en sen middag.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Så du fick ihop datorn till slut? Vad var felet då?

Postat av: David

En jävligt pinsam sak :-) Hade tagit fel IDE kabel från dvd'n till fel kontakt på moderkortet. Kopplade svart kabel till svart pin kontakt. Skulle vara gul till gul istället. Var bara att byta så funkade det :-)

2009-01-10 @ 14:48:03
Postat av: Stefan

Aha, men skönt att det inte var värre än så! =0)

2009-01-14 @ 17:55:25
URL: http://blogg.stefanssida.se
Postat av: Karin

Så...blev det löneökning??? =)

2009-01-17 @ 19:17:35
URL: http://www.myspace.com/vargen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback