Så blev det inte.

Idag var planen att stanna hemma och bara vara ledig och hoppas på att ingen av de andra lärarna skulle ringa efter mig och fråga vart jag tagit vägen, eftersom det var lite av en uppstart innan alla barnen börjar imorgon. Det var iallafall planen. Men så plikttrogen som man är till jobbet så var man där. Eller ja..
Var hur som haver där ett tag åtminstone.

Idag kom nya datorn från Komplett. Två veckor tog det, och det lär säkert ta två veckor till innan den fungerar. Tyckte det kändes som att det var dags att bygga en själv så den blev beställd i delar. Nu när inte sakerna ser riktigt ut som i beskrivningen så vet jag inte det var ett misstag eller inte. Kan vara. Men planen är att överbevisa för mig själv om att jag faktiskt är det tekniska geni jag så gärna vill vara.

Tiden får väl utvisa. Det kan gå hursomhelst. 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback