Första dagen i mitt gamla liv.

Viking har inte besökts på år och dagar och jag är på alla sätt och vis ur form. Och lite som en ogräddad bulle; degig. Eftersom det enda botemedlet faktiskt är konditionsträning och mycket utav det så har jag bestämt mig för att köra fullt ut även fast det känns tungt ibland. Dock har inte ryggproblemet gett riktigt vika än så det får bli den gamla Orbitrek:en som får användas till en början, och även om den inte är helt manlig så skit samma. Målet är att bli nöjd, när man nu blir det. Om jag skulle misslyckas så blir det att slänga upp sig själv på bordet som julgrisen med äpplet i munnen i december. Inget annat vore rätt. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Du går säker för mig i alla fall, jag är vegetarian... =D Möjligen att jag norpar äpplet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback