Till Stockholm och tillbaka

Idag blir det besök till huvudstaden, med besök hos Calle, med Anna och Evelina. Är tänkt att fira den sistnämnda som snart fyller år. Var lite osäker på om jag skulle följa med eftersom det har varit lite smått snuvig sedan i tisdag, men nu börjar det kännas bra igen.

Jag klarar verkligen inte av förkylningar, och tålamodet är nog som det märks mest på.
Det känns som sagt mycket bättre idag, dock fick jag frågan "har du vaknat på fel sida idag" av en elev. Jag svarade "nejdå absolut inte", men i tankarna blev svaret ja, varpå jag gav eleven en hurring och sedan avslutade en kopp te lite snabbt som jag av någon outgrundlig anledning hade i handen. Eleven borde vara glad för att jag bara gav ett simpelt svar.  

Ett spel som tagits upp lite smått är Betapet. Tagits upp kanske är lite för starkt sagt, men jag spelade en omgång idag.
Gick sjukt dåligt. Koncentrationen fanns inte och tankarna var på något helt annat.
Kanske ger det en chans någon annan vecka eller så. Who knows.

Dags att göra sig redo för avfärd.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback