Herr Köttberg

Det blev inget tangentbord idag. Påbörjade en vandring för att kolla Panareko om det fanns något, men på vägen dit sågs något mer intressant. Ica. Hungrig som en hungrig björn blev det genast viktigare. Planerad mat var spaghetti med köttfärssås, så hur smart kände jag mig inte när jag hittade en enkilos-förpackning köttfärs och då tänkte "bra, jag kan steka allting så finns det så det räcker". Var en bra idé tills det skulle ner i den lilla stekpannan som med nöd och näppe rymde allt. Kändes lite som att jag höll på att skapa ett ledlöst köttmonster där jag stod i köket. Ett halvgalet diaboliskt skratt hade säkert passat in just då, men det fick vara. Det hade varit att gå över gränsen.


Den sista Betapet-omgången för dagen är spelad.

Sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback