28 koppar kaffe senare

Idag har det varit Lager 157 och kortspel för hela slanten med Petra och Albin, och även Pernilla som trillade in lite senare på kvällen. Alla tre hittade saker på 157 som dem blev nöjda med. För första gången på hur länge som helst har jag nu väldigt färgglada plagg. Känns ovant, men bra. Något som känns mindre bra just nu är min idé att försöka bli en mer kaffedrickande person, mest för att vara social sådär, gick ordentligt överstyr. Tror jag konsumerade det dubbla som jag gjort sammanlagt de senaste tre åren, ikväll. Lägg därmed till en massa snus, och ni förstår ungefär hur pigg jag är. Och dum. Hade kanske inte spelat någon roll om man varit ledig i morgon, men så är det såklart inte.

Frågan till mig själv lite rent allmänt är; hur tänker jag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback