Working 21-02

Den här kvällen kommer att bli en dålig kombination med morgondagen.

I söndags kom det ett sms från en vaktchef i Nyköping som frågar om jag fortfarande kan jobba på onsdag.
Vad då på onsdag..???
Det enda jag kunde svara var att jag inte ens fått någon fråga om jag kunde jobba då. Fem minuter senare slog det mig att c:a två månader tidigare hade han frågat om jag kunde jobba någon onsdag i augusti.
Så visst, svaret kunde ha blivit nej, men det kändes ändå lite dumt när han nu trodde att jag skulle jobba, så han fick ett till mess där det stod: Jag kan jobba.
Det var väl inte det ultimata, men det fick väl gå tyckte jag, tills tanken slog mig att det faktiskt är första ordentliga dagen på jobbet på torsdag. Kan säga att då var det inte långt ifrån att jag hoppade in i duschen, drog på vattnet, lade mig på golvet och skrek gråtandes why? Why?!!!
Jag kommer troligtvis somna runt kl.4, så det blir ju iallafall drygt två timmars sömn. Det ser jag fram emot.

Birgers! Here I come!



Kommentarer
Postat av: P

Muy bien david, Muy bien!

2008-08-24 @ 12:45:15
Postat av: Emelie

David, din odugliga fisk. Surströmming borde du få.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback