Mat och film.

Inte trodde jag i eftermiddags att den här söndagen skulle bli särskilt rolig. Men det blev den.
Jag, Petra och Albin bestämde oss för att börja kvällen med att ta en liten tripp till Donken i K-holm för ett litet kvällsmål, sedan blev det film för hela slanten. Eftersom det länge pratats om Brokeback Mountain så tyckte vi att den lika gärna kunde få brännas av, kvällen till ära. Helt okej film faktiskt, lite sorglig sådär i slutet, men bra. Efter den så drog vi av A Lot Like Love, en jäkligt skön rulle som fick en att önska att livet faktiskt var som i sådana filmer. Ja.

Vad jag nu sitter och funderar över är hur jag ska få Albin och Petra att sluta kalla mig "gamla nucka", som de så flitigt använder mot mig. Varför de gör det vet jag inte, men något ska jag nog komma på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

MÖ MÖ MÖ

2007-01-08 @ 22:39:00
Postat av: David

God damn, jag är ingen mö har jag ju sagt! =)

2007-01-08 @ 23:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback