Stevie David

Var planerat att börja spela in skivan idag i studion på estet, men Steven som ska agera studiotekniker kunde inte idag så vi skjuter upp det till morgondagen istället. Personligen gör det mig inte så mycket eftersom jag inte känner mig så speciellt taggad för det idag ändå.
Jag måste skriva klart en låt också kom jag på nu. Jäklar. Om man ändå vore Stevie Wonder, hur lätt skulle det inte vara då. Nackdelen är väl att man skulle vara blind. Jaja 

Har inte gjort mycket vettigt idag överhuvudtaget. Var en sväng hos Albin och åt en toast och gick ut på promenad med Milla och Binja.
Det är sjukt kallt ute, undrar när fan sommaren ska komma, om det nu blir någon.

Fick för mig att laga middag hos päronen, ris och kyckling med jordnötssås. Det blev väl sådär.
Jag kan rekommendera alla som vill ha äckliga jordnötter att ta sig till Ica och köpa Exotic Snacks jordnötter, de är troligen nordens vedervärdigaste, och de lyckades dessutom förstöra min mat.

Ass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback