Flensrekord i Soul Calibur?

Nu har jag, Albin, Petra och Skoog relativt precis avslutat ett fruktansvärt långt våldsmarathon på Game Cube. 200 matcher, borde vara något slags rekord. Är ju det för oss i alla fall.

Nu borde jag avsluta skrivandet och gå och lägga mig, men först vill jag printa ner att jag var med de ovannämnda och spelade innebandy idag för första gången på väldigt länge. Sjukt jobbigt.
Visserligen så är det jäkligt krävande att på Wingträningen stå och slå långa slagserier och kombinationer m.m, men det är knappast den kondition som man får av att träna innebandy regelbundet. Självklart. Men det var trevligt hursomhelst. 

Nog om detta. Prio 1. sova, sedan dags att ta hand om verkligheten tror jag.


Kommentarer
Postat av: tilda

haha.. geeks. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback