Datorfylla.

Att införa alkolås på datorer tycker jag personligen skulle vara en oerhört bra sak, åtminstone om man är lite onykter och ska ut på nätet och låt oss säga, skriva ett inlägg. Det har väl hänt att jag gjort det några få gånger innan, men såklart så lär man sig aldrig av de misstagen. Igår senast. Visserligen så läste jag igenom det förut och tyckte inte att det var något speciellt jobbigt med det, för då hade jag tagit bort det direkt, men det kan också bli så fel när man sätter sig mer än mindre full och printar ner saker som man kanske borde låta bli. Jag vet själv hur jag fungerar, säger precis vad jag egentligen tycker och tänker, och att skriva ner det vid ett sådant tillfälle kan troligtvis vara en av de osmidigaste sätten att sköta saker på. Så är det.

Träning imorgon och fortfarande värk i axeln.
Det blir spännande det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback