Ett nytt år...

Med risk att låta cynisk. Alltför cynisk, så är det här inte ett gott nytt år.
Önskar faktiskt verkligen att man skulle kunna skriva att det här året säkerligen kommer att bli bra.
Att det fanns ett positivt inlägg att göra, det första man gjorde det nya året, den första härliga dagen.
Men verkligheten kommer alltid ikapp fantasin, eller vad man nu vill kalla det.
Och jag vet till 99, oändligt många nior, att även detta år kommer att bygga på föregående år.
Visst. Man låter sur. Bitter. Arg. Vresig.
Jaha.... ge mig en anledning att ändra mig då(!!).

Ska jag själv sammanställa dagen som vart så började det med jobb i E-tuna.
Slutade med en fest som började och sen inte längre fortsatte. Mer skriver jag inte om det.

Kanske inte är det bästa tillfället att skriva en blogg på, precis efter man har festat.
Men när är en bra tidpunkt isåfall då? Någon som har en idé så skriv gärna det.

Om inte annat så kanske jag skriver senare idag, med tanke på att klockan i skrivande stund är 03.33 och jag nog borde sova nu.

Alltid skönt att vakna upp med baksmälla...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback