Ålderstest

Hittade för en vecka sedan ett ålderstest på någon sida och tänkte att det kan man ju prova. Läste inte det första så noga, men sen kom det massor med frågor om allt möjligt, och inte visste man riktigt vad det skulle resultera i, men så här blev det;

Jag blev nog lite förvånad att det fanns med ett datum för när jag borde dö enligt testet. Härligt. Då vet man.
Förövrigt att döma av resultatet så är jag en själslös jävel med nästan inga vänner, saknar personlighet och har ett BMI på väg mot fetma. Får nog säga att detta är aningen missvisande. Resten behöver jag dock inte kommentera.

Tråkigast av allt är att det i förrgår damp ner en räkning på 249:- för testet. Borde kanske läst det första lite mer noggrant ändå. Det var tråkigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback