Naturkunskap

Då var första arbetsdagen efter lovet klar. Det hade absolut inte gjort något om det hade varit några dagar till, men nu är det bara att bita ihop i sex veckor tills påsk. Sportlovet innebar mestadels vila och åter vila. Var dock uppe i Stockholm lite halvt oplanerat i fredags med Evelina, mest för att fördriva lite tid och egentligen utan något riktigt mål med dagen, förutom att vi skulle käka på ett Steakhouse. Ja jävlar vilket gott kött det serverades på det stället. 9/10 stjärnbiffar får det!
Inte helt oväntat kanske så står kött högst på min lista, alternativt smörgåstårta. Men inte bara för att det är gott. Som den sanna djurvän jag är så vill jag ju inte påverka köttets kretslopp negativt.

Låt mig visa;


Helt vetenskapligt bevisat.
 
   

Kommentarer
Postat av: Pillan

Daaaavid din tok. Vi ska åka på semester i sommar, vecka 30! fett! vi måste planera och boka typ nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback