Silence of the hårddisk

Varför? Kan inte bara saker fungera och göra som man vill? Igår eftermiddag bestämde sig datorn för att jävlas, så hårddisken slutade helt enkelt att jobba. Teknikens under kan man ibland fundera på. Sedan kan man ju fundera på hur beroende man faktiskt är av datorn. Efter otaliga försök att fixa den infann sig en, på gränsen till, lite läskigt känsla då jag insåg att avskärmningen från omvärlden nästan var total. Sedan vände jag mig om och glodde blint på tv:n. Inte ofta den är på, men jag gav den en chans och den fick duga som kvällens underhållning. Idag köptes en ny disk, och efter lite mekande så hyllar jag återigen teknikens under.


Och här har vi, till utseendet, en lite annorlunda dator..


Kommentarer
Postat av: Stefan

HOST PC HOST



>8=0)

Postat av: Anonym

PC ägare är glad om det funkar. MAC ägare förväntar sig att funka

2009-02-28 @ 15:36:42
URL: http://kallerormen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och han med Linux vet inte vad ni pratar om.

2009-03-13 @ 23:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback