Aldrig Vänersborg igen

För ett antal år sedan bestämde jag mig för att göra högskoleprovet. Den gången glömde jag bort att ansöka i tid och fick ta en efteransökan som var i Vänersborg. Det var ett äventyr i sig förvisso, men en jäkla bit att åka. Med enbart tur kommer det inte hända igen. Lika självklart som jag för några dagar sedan kom på att jag ska göra om provet, lika självklart glömde jag bort att anmäla mig i tid igen. Denna gång hade det dock varit strul på hemsidan så anmälningstiden var förlängd en dag. Ibland har man som sagt tur.

Öppnade brevet idag som kom från Miroi. Svenska B ska läsas. Var det tänkt åtminstone. När jag gick in och kollade inlämningsuppgifterna ville jag bara stänga ner det lika snabbt igen. Med uppgifter som specialarbete om genmanipulation, analys av Homeros och Aristofanes och andra dylika saker vet jag inte om det ens blir ett Godkänt på kursen. Det känns sådär just nu. Måste skaffa fram litteratur också.
  
Morgondagens problem

     

Kommentarer
Postat av: Stefan

Haha det blir nog inga problem! Men man tycker ju dom borde kunna ha nåt lite lättare som att lösa frågan om fred på jorden, eller utplåna all fattigdom. =0)

Postat av: Petra

Jag fattar inte vart dem får in genmanipulation i SvB och ändå tragglade jag den fram tills igår. Löjligt.

2009-02-18 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback