Senaste inlägget.. evah

När jag kollar på föregående blogginlägg så är det ändå med lite förvåning att det överhuvudtaget är läsligt. "Trött som ett svin" var ett annat ord för "full som ett svin". Och det var jag. Nästan. Men huruvida smart det är att skriva inlägg på fyllan kanske är en sak jag ska tänka på till nästa gång.

Det var iallafall kul igår. Inflyttningsfest hos Mattias, efter det blev det utgång på Tellus. Och såklart fyllekäk efteråt.
Johannes var snäll och hämtade oss och gjorde dessutom en liten extra utflykt på hemvägen. Tystberga bar det av åt ett tag innan han hittade skyltar som visade rätt håll. Spännande var det hursomhelst.

Ikväll är det sista bokade passet på Statt. Har på ett sätt sett..  kolla, tre "tt" på rad.. fram emot det, eftersom jag mer eller mindre är fri från det efter om jag så önskar. Och så är det nog.

Ska ta en tur på vägarna för att fördriva tiden nu.  
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback