En spelkväll

Hur firar man på bästa sätt att man äntligen fått ihop ett Gamecube och ett Soul Calibur 2 - spel? För Albin och mig lyste svaret klarare än solen själv; med alkohol. Of course. Öl, vin, cider och sprit flödade på fint gårdagskvällen till ära, och Albin fick dessutom en snaggning på fyllan. En timme tog det. Efter det blev det lite suddigt, men en sak som jag insåg imorse var att jag hade glömt ställa larmet på klockan. Vaknade med ett ryck 8.30 och insåg att jag försovit mig, jagade upp Albin som hade slaggat över och sen var det bara att bege sig till skolan. Bilen fick stå, kändes bäst så eftersom jag fortfarande var full som en skata. Har mest försökt att vara tyst idag i skolan. Kom fram till att det nog var bäst så.

Så var det med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback