Räkna till tio

Det kan krävas mycket för att göra mig arg, men igår lyckades en person med det.

Eftersom det blev en tur med motorcykeln innan jobbet så blev den tvungen att ställas utanför, lite i skymundan men ändå så dem som stod i dörren hade lite koll på den. Under kvällen kommer ett rop från dörren. När jag kommer ut så kommer en vakt dragandes med en kille och berättar att han sett honom stå och repa motorcykeln."Haha vad då, jag hade bara lite skoj med skadegörelse" hade fanskapet sagt när kollegan frågade vad han höll på med. Aldrig under ett ingripande har jag önskat att det varit tomt på folk runtomkring. Nu gjorde jag det. Men en anmälan ska han iallafall få.

Är inte helt nöjd med det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback