Passat, passé.. Knight Rider nästa?

Idag var det studie/utvecklingsdag på skolan, vilket innebar i praktiken, åtminstone för min del, ledigt. Damn så skönt. Men jag har faktiskt uträttat en bra sak idag. Jag var i Vagnhärad och köpte en ny bil. En Renault laguna -95. Okej, inte helt ny, men den ser otroligt fräsch ut, både utvändigt och invändigt. Sedan har den också nån konstig funktion att den pratar om man gör nåt fel eller hur det nu var. Får kolla in det imorgon..
Hur som helst är det faktiskt en sak jag kan rekommendera er gott folk; vill du ha en bil som inte rostar i första taget, som t.ex. en Saab gör (de brukar iofs rosta innan första taget ens är gjort) så är Renault ett bra val. Till skillnad från äckliga gamla Passaten som håller på att rosta ihop totalt.
Orkar bara inte hålla på med den.

Dags att lägga sig framför tv'n en stund innan man går och lägger sig för natten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback