Och på den andra dagen vilade Han

Det har varit en del svackor i träningen förr, men som det är nu så är det nästan läskigt. Stadigt uppåt hela tiden. Jag har heller aldrig någonsin varit så motiverad till att träna som nu, och det känns sjukt bra. Samtidigt är det lite ironiskt att när det går så bra så blir det också svårare att ibland ta det lite lugnt även om man borde. Som ett kort exempel; i fredags gick jag på Ica och handlade. Fyra varor bara, och inte var de tunga heller. Men när jag kommer till kassan värker armarna som två piskade kameler. Självklart fattade jag att det var ett litet tecken på överträning, men ville jag verkligen lyssna på sånt? Nej.. så dum som jag är så blev det gymet även i söndags, i hopp om att det kanske skulle gå över eller något liknande (jag kommer aldrig komma med i Mensa, jag vet det). Behöver jag påpekad att det inte blev bättre av det? Så nu har leder, muskelfästen m.m fått vila i två långa dagar. För imorgon är det dags igen.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback