Vad gör jag nu för tiden? Varför skriver jag aldrig av mig?

Det är sjukt länge sedan det blev något skrivet här. Varför då..? Hmm, det vet jag faktiskt inte. Bra fråga.
Men hur som helst, om det senaste halvåret skulle det kunna skrivas väldigt mycket om. Det känns dock väldigt mastigt att ta allt på en gång.
Men i korthet; tog en ny lägenhet och stannade i Eskilstuna, kom igång ordentligt med Wing C-träningen, lade ner styrketräningen, träffade en tjej som inte alls kände på samma sätt som jag själv, tröttnade oerhört mycket på jobbet, hade en depression, blev sjukskriven, orkade inte med Eskilstuna längre, började äntligen med sparring, sökte och fick nytt jobb som idrotts/musiklärare i Flen, skaffat en fin lägenhet i F, trubadurat med Gustaf, spelat med bandet på Amazon, och började igår med att ta upp styrketräningen igen. 

Det är i stora drag vad som har hänt.

Hädanefter ska bloggen uppdateras regelbundet! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser ut som om ljuset i tunneln

2007-08-11 @ 22:17:38
Postat av: David

Jag hoppas på det. Om inte annat så är det en liten ljusglugg kanske ändå.

2007-08-12 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback