Lite om inte så mycket.

Regn. Regn regn och åter regn.. sitter och fundrar på hur pass rent det vattnet är. Man dör väl knappast om man dricker det, men ändå, alla utsläpp och sådana saker borde göra det lite mindre roligt att dricka..
Jaja, det var väl en onödig reflektion, vet inte varför jag kom att tänka på det. Dricker jag vatten så tar jag det från kranen.

Det går inte så snabbt med lägenheten just nu. Päronen flyttar vilket innebär att man blir tvungen att hjälpa till där. Känns å andra sidan inte mer än rätt förvisso, men lite tråkigt att orket inte räcker till båda ställena att fixa och trixa på. Mer roligt är det att
bandet fått möjlighet att spela in på Balsta i en studio i proffsklass. Hell yeah!

Nu ska jag ringa Tingsrätten. Var där i måndags som målsägare, men då gav de inte besked om killen fick nån dom eller inte. Spännande..

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

har bandet någon hemsida?

2007-08-11 @ 22:19:33
Postat av: David

Om du klickar på "bandet" i bloggen så borde du länkas till sidan, annars är det bara att skriva www.someway.se.. den är dock inte helt klar än tyvärr..
Förresten så blir jag ju nyfiken när folk är anonyma, så jag undrar ju vem du är :)

2007-08-12 @ 20:11:47
Postat av: Petra

Kul att bandet börjar rulla på lite, träligare med lägenheten. Säg till om du vill ha hjälp med något, jag råkar tycka inredning är skoj! =)

2007-08-14 @ 23:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback