Bra följt av dåligt

Dagen började bra. En liten sovmorgon till kl.8, en enkel men mättande frukost och sedan var det jobbet som väntade. Skulle jag säga att det är ett ansträngande jobb så skulle jag ljuga. Två lektioner följt av drygt två och en halv timmes lunchrast för att sedan avslutas med en sista lektion vid 13.30. ska en arbetsdag se ut!
Imorgon slutar jag redan 11.10, men det känns nästan för slött..

Det som gjorde slutet på dagen mindre kul var att städfirman som mina föräldrar anlitade för deras flyttstädning inte gjorde klart jobbet som de åtagit sig, vilket resulterade i att jag,
syster och Nathalie fick ta en tur till gamla huset med mamma och själva fick fixa klart det. Så sjukt dåligt gjort av firman, så gör man bara inte!

Nej.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback