En ledig dag.

Borde nog sova med tanke på att det är jobb om några timmar. Men har man fördrivit tiden med att kolla på en dålig trumvideo i cirkus en timme så varför inte fördriva ännu mer tid med att skriva ännu ett inlägg? 

Har inte gjort speciellt mycket nytta idag egentligen. Vaknade lagom tid, tog en lång frukost framför TV'n, fick för mig att klippa gräset, vilket förvisso var bra, men jag klippte å andra sidan bara kanske 1/5. Får ta resten imorgon efter jobbet kanske. 
Fördrev en stund framför datorn och försökte bränna in undertext till filmen Cars. Hur den hamnade på datorn har jag ingen aning om, men det gick sig hursomhelst inte riktigt som jag ville.
Istället kollade vi (syster, Petra, Albin, och jag) på Stay Alive, en ganska okej skräckis.

Är det en sak jag har lärt mig av kvällen så är det att jag måste åka mer åksaker på nöjesfält, och inte ta ut det med bilen i Himlabacken. Åtminstone inte med Petra i bilen. Tror aldrig jag har sett den personen bli särskilt orolig. Om man räknar bort bilturen i Himlabacken då. Och Vänersborg.

Jag måste nog till Liseberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback