Två dagar.

Ja.. nu var det två dagar sedan jag satt och skrev något här. Ett onödigt konstaterande kanske.

Måndag
Jag lyckades åka försent från Flen till träningen igår, gjorde ett halvhjärtat försök att hinna men gav upp efter några kilometer och vände tillbaka. Men eftersom jag fortfarande kände av foten jag stukade i söndags så var det nog lika bra. Blev en vilopaus för att sedan åka iväg till E-tuna och handla mat i stället.
Första gången det kylskåpet fått skåda så pass mycket mat. Hur som helst, lite senare kom Josefina förbi och fördrev en stund framför tv'n med mig.

Tisdag
Lillasyster och Petra kom förbi lägenheten och käkade lunch. Sedan blev det en liten tur på stan, skulle köpa biljetter åt Kalle L och hans föräldrar till någon konsert. När det var gjort fick jag plötsligt för mig att jag borde lära mig spela munspel. Varför den idén dök upp vet jag inte riktigt. Men sagt och gjort.
Jag köpte ett. Nu ska man bara lära sig spela på fanskapet ordentligt.
Kvällen bestod av att glo på dumburken och äta nybakt bröd med syster, Albin och Petra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback