Dagens enda och sista.

Varför ringer ingen från Posten och säger att jag har fått jobbet som jag sökte? De måste ha tappat bort min ansökan, så enkelt måste det vara. Snart så ringer telefonen.
Nej tillbaka till verkligheten. Med tanke på att det bara är en vecka kvar tills tjänsten blir ledig så är det knappast troligt. Synd synd, men inget att göra åt saken.

Jag sitter och undrar hur min ena underarm kommer att se ut imorgon, troligtvis borde den se lite blåslagen ut med tanke på alla blockeringar som vi tränade idag. Att stå och bli slagen på armen fem minuter i sträck x antal gånger borde inte göra den vacker i alla fall, men å andra sidan så är det inte helt oväntat eftersom en av tränarna har förklarat att en del av övningarna är till just för att "ta bort/döda onödiga nerver". Det enda som gäller nu är att träna hårt och försöka komma med i Utvecklingsteamet för att kunna få träna ännu mer och även köra sparring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback