Vågen

"Du är sensuell, skärpt och osedvanligt intuitiv. Det ger dig oväntad insikt. Intensiv dag "

Skrattade till lite för mig själv, utan att egentligen skratta, när jag för ett par timmar sen läste Aftonbladets horoskop (mitt alltså) för dagen. Men de hade förvisso rätt. Väldigt rätt. Det har varit en intensiv dag.

Känner mig en aning fattig på ord just nu faktiskt. Som i vanliga livet ibland alltså med andra ord. 
Åtminstone om jag blir satt i vissa situationer. Då är jag oftast riktigt dålig. Den punkten antar jag inte är så mycket att göra åt.

Vad jag däremot med största säkerhet vet är att jag är jäst ansjovis*. Även om jag inte vill vara det.


* Fråga inte vad det betyder. Det räcker att jag själv vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback