Havreflarn? Nej, sovplats

En av alla saker som far igenom huvudet just nu är inköp av hängmatta. Har svårt att tro att det finns någon bättre sak än den om man vill varva ner några kilo och bara ta det allmänt lugnt. Har funderat på det ett bra tag, så för ett par minuter sen tog jag tjuren vid hornen och tittade runt på lite priser. Måste säga att jag blev lite förvånad. Det fanns inte en enda hängmatta under 500:-. Var jag kanske lite naiv när jag trodde att de kostade runt 250-350 :-? De flesta kostade runt 700 kr. Får nog kolla runt lite mer.

Den här dagen har varit otroligt onödig. Har gjort absolut ingenting. Hade jag gjort mindre hade jag nog sovit alternativt varit död. Jag ogillar starkt att ha så tråkigt.
Känner mig som en liten unge nu som surar över att inte ha nåt att göra.
Jaja, får väl hoppas på att morgondagen blir bättre.  

Vem vet.  


Kommentarer
Postat av: Petra

Har du letat hängmatta på vårt allsmäktiga ICA? Jag råkar veta att vi har sålt det innan till rimligt pris. Vet inte om vi har det kvar och jag kan tyvärr inte kolla upp det heller för jag har som sagt SEMESTER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback