Utmanad.

En utmaning är skickad från Pernilla. Det går helt enkelt ut på att skriva ner tjugo låtar som man skulle ta med sig till en öde ö. Eller ja, så enkelt är det kanske inte, jag har inga favoriter sådär som jag kan lyssna på om och om igen utan att tröttna, så det får bli tjugo låtar som jag gillar helt enkelt.
 

1. Pantera - Cowboys From Hell
2. Sly And The Family Stone - Play That Funky Music White Boy
3. Fat Joe - Get It Poppin'
4. Jimmy Eat World - Work
5. Matchbox 20 - Push
6. Chris Daughtry - Home
7. Tom Robinson Band - 2-4-6-8 Motoway
8. The Beach Boys - God Only Knows
9. Mötley Crüe - Home Sweet Home
10. Nickelback - Far Away
11. Stevie Wonder - I Wish
12. Howie Day - Brace Yourself   
13. Lifehouse - Blind
14.  Sister Hazel - Swan Dive
15. Chris Daughtry - What About Now
16. Live - She
17. The Goo Goo Dolls - Name
18. Sister Hazel - Come Around
19. Takida - Reason To Cry
20. Alter Bridge - In Loving Memory


Sådär ja!
Det tog verkligen sin tid, jag började igår och blev klar idag. Okej jag har inte skrivit non-stop men det tog nog åtminstone tre timmar. Kanske tre timmar och 18 minuter. Vem vet. Men tur att man i alla fall är snabbtänkt.


Kommentarer
Postat av: Pillan

Tom Robinson Band - Bra val David! Den låten är sköön.

Postat av: David

Visst är den det!

2006-12-18 @ 00:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback