Det kallas underdog

Efter en del tjat från Richard och lite uppmuntran från andra håll ska jag nu tydligen vara med på Vikingpokalen. För första gången på tre månader var jag nere och tränade idag. Gick visserligen bra, men jag kan inte låta bli att vara lite fundersam på hela grejen. Det är förvisso bara nio tävlande än så länge och det är inga direkt stora killar med, förutom R då, men att ha en månad på sig känns sådär. Men men.. bara att göra det bästa av situationen.

God natt på er!






 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du plockar dom Gayvid. Skäm inte ut Someway!

Postat av: Anonym

Lycka till! Jag har hört att proteiner ska vara bra. Slå till på en köttbit varje dag så blir du utöver stark också glad

2009-03-11 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback