Relativt ordlös.

Om ca 10 minuter är det tänkt att Gustaf ska hämta upp mig för att repa inför en trubadur spelning. Han är dock en oerhörd tidsoptimist, så att lägga till en timme på det är ingen dum idé.
Ikväll så är det tydligen även tänkt att han ska ha fest i Mellösa som undertecknad är bjuden till. I just detta ögonblick känner jag helst för att bara vara osocial och hoppa det hela. Eller kanske vara social och medverka, men i så fall nykter.
Hur rolig låter jag egentligen? Kolera med en skvätt fågelinfluensa låter mer festlig t.om. 

Jag känner mig bara rakt igenom ledsen, och att hålla upp humöret inför andra och bara spela glad tär mer på orket än man anar.

Jag vet inte vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Stefan

DAVID! Gräv inte ner dig, styr upp istället!

Det löser sig, det gör det alltid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback