Vinterkyla och ingen träning.

Vart är våren egentligen? Kanske är lite tidigt att hoppas på +20°, men det skulle ändå inte vara fel. Här sätter man sin tillit till växhuseffekten att det ska varmare, men nejdå. Jag får väl köra lite extra mycket bil när jag hittar nyckeln så jag bidrar jag med.

Nästa helg är det inflyttningsfest hos Johannes, så det lär säkert bli riktigt nice. Denna helg däremot är jag säker på lär vara oduglig. Visst är det skönt att bara kunna ta det lugnt ibland, men oftast blir jag bara uttråkad efter ett tag. Får nyttja tiden till att skriva en låt eller två. Det låter ju åtminstone kreativt att säga det om inte annat. En promenad funkar förvisso alltid. Hell yes.

Träningen har de senaste sex veckorna bara gått åt helvete. Tappat lusten totalt, och aptiten har inte varit särskilt imponerande heller, vilket är konstigt eftersom jag annars brukar kunna äta vad som behövs. Har känts mer eller mindre grått helt enkelt, vilket är tråkigt eftersom jag var på väg att klara toppen av vad som presterats överlag innan. Får se vad som händer, kan ju hoppas på att komma tillbaka i form snart igen iallafall.

Nu är det dags att laga lunch så det inte blir först sent!

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback