Hell yeah.

Att bloggen har halkat efter även denna helg är egentligen bara positivt. Det har betytt att jag har haft en alltför trevlig helg för att hinna skriva.
I fredags blev det absolut sista passet gjort på Starlight, och jag kunde inte vara mer nöjd över det. Hädanefter kommer det även att bli högst ett pass på Statt, Amazon eller något annat ställe, per månad. Under alla dessa år har jag offrat så jävla mycket helgkvällar, för att få ihop att leva varje månad, att det sociala livet har fått stryka på foten en hel del. Nu är det slut med det, andra saker ska prioriteras!

I lördags var det dags för inflyttningsfest/förfest till Amazon. Som vanligt var det glada, trevliga och roliga personer som gästade stugan. Ett nytt kortspel blev introducerat; busdriver. Det spelades i två olika omgångar. Jag förstod inte så mycket av det, så jag blev väldigt glad när vi gick över till gamla hederliga ölspelet. Inga krusiduller eller konstigheter där inte.

Runt kl.23 kom vi till Amazon, där det var riktigt dåligt med själar i sikte. Så vad gjorde vi? En negativ skara hade vänt och gått. Vi bestämde oss för att supa oss riktigt fulla, och många klarade det nog ganska galant. En gick t.o.m. hem.
Jag hade det hursomhelst väldigt trevligt där. Det var trevligt hela kvällen.


Söndagen bestod av rep med bandet några timmar. Senare på eftermiddagen dök syster och Petra upp här hemma för lite kortspel. Efter det begav vi oss hem till syrran för mat, mer kortspel och film.


Kort sagt; en väldigt bra helg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback