Tidigt inlägg

Så här på morgonkvisten när jag sitter och väntar på att gå till jobbet känns en drömvinst på lotto, trisskrap eller något annat inte helt fel. Behöver inte vara överdrivet mycket pengar, bara så jag blir ekonomisk oberoende. Skulle jag ändå vilja jobba lite, mest för att vara lite social sådär skulle 25% räcka, och helst med en 10-12 tid. Det skulle säkert i sin tur leda till att arbetskollegorna tycker att man är ett svin som tar upp en arbetsplats som någon annan skulle kunna ha en 100%-are på eftersom man själv egentligen inte behöver jobba, men det skulle jag nog kunna ta. Ett tag åtminstone.

Oj, då var det jobbet nu då.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag jobbade 7-12 idag, det skulle jag kunna tänka mig, eller ännu bättre 8-12. DÅ släpar man sig upp men sedan har man hela dagen att roa sig på.

2008-09-15 @ 12:48:42
Postat av: David

Får erkänna att 8-12 resonemanget inte alls låter tokigt. Avundas dem som får jobba så. Dags att börja köpa lotter kanske :)

2008-09-15 @ 20:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback